• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

90000 helt omöjligt med anmärkningar?

litenbytta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
1 Januari 2015
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Skulle behöva ett lån på 90000.
Har enligt nya deklarationen en årsinkomst på 380000. Underskott 50000. 22 ff
Inte en enda blankolån eller kredit synligt på uc.
5 gamla anmärkningar som går ut i oktober o november detta år.
Är det helt kört o få ett lån på 90000 pga anmärkningarna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Har du ingen säkerhet att erbjuda är det i stort sett kört.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Skulle behöva ett lån på 90000.
Har enligt nya deklarationen en årsinkomst på 380000. Underskott 50000. 22 ff
Inte en enda blankolån eller kredit synligt på uc.
5 gamla anmärkningar som går ut i oktober o november detta år.
Är det helt kört o få ett lån på 90000 pga anmärkningarna?
Jag tror inte att det är kört!!!
Om jag kunde få lån på 55 tusen med 13 st anmärkningar då har du skapligt chans du med.
Min tips är att du kontaktar Balanzia via mailet och undra om dem kan dem bevilja dig ett lån med dem förutsättningar.
Sedan kontakta på samma sätt Nystart finans.
Balanzia nekade mig pga att dem tillåter max 10 st anmärkningar och dem erbjuder lägre ränta men jag fick napp hos Nystart finans.
Ränta cirka 21% för min del...Du borde inte nämna när dem kontaktar dig att du har mer än ett snabbt lån som inte syns.
Lycka till...
 
M

micko

Gäst
Poäng: 0
Slösa inte UC på Balanzia och Nystart, det är bluff.

Jag har 6 anmärkningar, alla över 1.5 år gamla, 360.000 i inkomst.
Fri hos kronofogden. Nekad hos balanzia och hos nystart blev jag förvisso godkänd men bara om jag hade medsökande vilket i princip innebär att det inte är jag som söker lån utan medsökanden, alltså nekad.
 
C

Chippen83

Gäst
Poäng: 0
Blev också nekad hos Balenzia. Inkomst 435000, 2 anmärkningar och 4 förfrågningar. Tror jag hade 18,2 i risk. Dom krävde minst 15.

Nystartfinans sa också att jag behövde medsökande.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Slösa inte UC på Balanzia och Nystart, det är bluff.

Jag har 6 anmärkningar, alla över 1.5 år gamla, 360.000 i inkomst.
Fri hos kronofogden. Nekad hos balanzia och hos nystart blev jag förvisso godkänd men bara om jag hade medsökande vilket i princip innebär att det inte är jag som söker lån utan medsökanden, alltså nekad.

Nystartfinans är verkligen skit. Erbjuder lån till sjuk ränta och inte nog med det vill man ha säkerhet i form av en medsökande. Jävla skit företag, varför i helvete skulle man ansöka om lån där om man hade tillgång till en borgensman.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Jag behövde ingen medsökande.Dem var jätte trevliga,väldigt snabb hantering(tre dagar sammanlagt).Min risk låg på 10,9%,13 anmärkningar,13 förfrågningar...och det var aldrig nån snack om medsökande för min del.Dem krävde bara kopia från min sambos senaste lönebesked....(att det är inte bara jag som har inkomst och betalar alla räkningar).Kopia på körkortet,min senaste lönebesked...och allt var klart inom tre dagar!!!
Nystart är inte skit företag men räntan är högt(21%).
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Jag behövde ingen medsökande.Dem var jätte trevliga,väldigt snabb hantering(tre dagar sammanlagt).Min risk låg på 10,9%,13 anmärkningar,13 förfrågningar...och det var aldrig nån snack om medsökande för min del.Dem krävde bara kopia från min sambos senaste lönebesked....(att det är inte bara jag som har inkomst och betalar alla räkningar).Kopia på körkortet,min senaste lönebesked...och allt var klart inom tre dagar!!!
Nystart är inte skit företag men räntan är högt(21%).

Det är endast skitföretag som erbjuder blancolån till 21 procent.
 
M

Martin

Gäst
Poäng: 0
Nystartfinans var mycket smidiga att använda sig av. Behövdes ingen medsökande för min del heller utan kompletterade bara med det tidigare skribent nämner.

De nämnde själva att de har hög ränta och att många av kunderna förväntas vända sig till andra långivare när man får bättre score osv. Men fram tills det sker så är de ett bra alt. Kom med mkt matnyttiga tips och har därtill återkommit med uppföljningssamtal.
 
C

Chippen83

Gäst
Poäng: 0
Nystartfinans var mycket smidiga att använda sig av. Behövdes ingen medsökande för min del heller utan kompletterade bara med det tidigare skribent nämner.

De nämnde själva att de har hög ränta och att många av kunderna förväntas vända sig till andra långivare när man får bättre score osv. Men fram tills det sker så är de ett bra alt. Kom med mkt matnyttiga tips och har därtill återkommit med uppföljningssamtal.

Vad för "matnyttiga tips" var detta då? Och uppföljningssamtal? Vad pratar dom om då? Peptalk eller?

Nystartfinans kan säkert vara bra för vissa i väntan på ett bättre samlingslån. Men det blir ju löjligt när dom försöker framställa sig själva som någon hjälporganisation. Då hade man inte tagit ut 21% i ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp